Tartu ülikooli mullusuvine sisseastumiskampaania hinnati üle-eestilisel reklaamikonkursil "Pronksmuna" vääriliseks.
Kampaania sai "Kuldmuna" konkursil auhinna välireklaami kategoorias, kus finaali pääses kuus tööd.
Tartu ülikooli välimeedia kampaaniasõnumid olid:
"Mõista, mõista mis see on? Kuulub 3% maailma parima hulka, aga ei asu Tallinnas?"
"Tallinnas valitseb linnapea. Tartus tudeng"
"83% TÜ magistritest töötab tippspetsialisti või juhina".
Vaata reklaamplakateid "Kuldmuna" konkursi veebilehelt. Sealsamas on kampaania iseloomustamiseks öeldud: "Tartu ülikooli sisseastumiskampaania välireklaamid bussipeatustes kommunikeerisid Tartu ülikooli kõnekaid fakte läbi ninaka huumori ja hooletu kollaažikeele."
Kampaania teostas reklaamiagentuur Taevas Ogilvy.
Lisainfo: Piret Normet, TÜ turunduse peaspetsialist, tel: 737 6271, e-post: piret.normet@ut.ee.