Kliendihaldus

Katrin Kaljula

Eesti Telefon
TÜ arvutiteaduse Instituut

Neljapäev, 7.03.2002, kell 14.45
Liivi 2, ruum 104


Sisukokkuvõte

Tehakse ülevaade kliendihalduse (CRM - Customer Relationship Management) tekkest ja ajaloost. Kliendihaldus on tänapäeva konkureerivas maailmas suhteliselt uus teemavaldkond. Kliendi soovidele "ma tahan seda sel viisil ja tahan seda praegu" tuleb vastu ning aitab lahendusi leida ainult tehnoloogia, mille põhikomponent on suhtlemisaktiivsuse suurendamine. Veel tuleb juttu kliendihaldust toetavast andmeaidandusest, mis võimaldab ettevõtetel klientidega individuaalselt tegeleda, ning kliendihalduse infrastruktuuri kuuluvast CIF-arhitektuurist (Corporate Information Factory), mida kasutatakse andmete korrastamiseks.


Reimo Palm
Viimati muudetud 6.03.2002