Koolieelse lasteasutuse õpetaja mitmekeelses õppekeskkonnas

Koolieelse lasteasutuse õpetaja mitmekeelses
õppekeskkonnas
Bakalaureuseõpe
Ajakava
- 18. juuni – 1. juuli: avalduste vastuvõtt
- 14. juuli: esimesed vastuvõtuotsused
- 31. august: õppeaasta algus
Sessioonõpe
Õppetöö Narva kolledžis
Nominaalne õppeaeg 3 aastat
Miks õppida Tartu Ülikoolis koolieelse lasteasutuse õpetajaks mitmekeelses õppekeskkonnas? 
- Põhjalikud teadmised pedagoogikast, psühholoogiast ning laste arengust
- Põnev praktika lasteaias, mille raames proovitakse omandatud teadmisi ja oskusi, töötades õpetajana
- Õppetöö toimub nii päevases kui ka sessioonõppes
Loe lähemalt...
Vastuvõtutingimused
Õppekohtade arv: vaata õppekohtade tabelist
Vastuvõtutingimus | Osakaal |
---|---|
erialakatse | 100% |
Vastuvõtt toimub paremusjärjestuse alusel.
Lisainfo konkursipunktide arvutamise kohta.
Erialakatse
Toimumise aeg ja koht
- 11. või 12. juulil 2019 kell 10.00, Narva kolledž, aud 129, 216, 217
Erialakatse seisneb kutsesobivusintervjuus.
Intervjuu (100 punkti) eesmärk on selgitada välja üliõpilaskandidaadi
- motivatsioon valitud erialal õppimiseks ja eneseanalüüsi võime,
- kriitiline mõtlemine ning arutlus- ja järeldusoskus,
- arusaam meeskonnatöö olemusest ja valmisolek meeskonnatööks,
- silmaring ja orienteerumine Eesti haridusmaastikul,
- eneseväljendus- ja eesti keele oskus.
Kutsesobivusintervjuu ülesehitus:
- kandidaatide vabas vormis individuaalne enesetutvustus (1-2 min);
- komisjoni liikmete küsimused üliõpilaskandidaadi motivatsiooni, eneseanalüüsi võime ja valmisoleku meeskonnatööks väljaselgitamiseks (5-7 min);
- arutelu üliõpilaskandidaadi üldise silmaringi ja orienteerumisvõime kohta Eesti haridusmaastikul (5-7 min);
- eneseväljendus ja eesti keele oskust hinnatakse kõigis varasemates tegevustes.
Kutsesobivusintervjuu temaatika:
- Üliõpilakandidaadi motivatsioon ja teadlikkus erialavalikul.
- Eesti haridussüsteemi hetkeseis, probleemid ja suundumused.
- Lapsepõlve tähendus ja selle muutumine ajas.
- Kodanikuks olemine ja keskkonnateadlikkus.
Hinnatakse:
• motivatsiooni valitud erialal õppimiseks ja eneseanalüüsi võimet (kuni 20 punkti),
• kriitilise mõtlemise ning arutlus- ja analüüsioskust (kuni 20 punkti),
• arusaama meeskonnatöö olemusest ja valmisolekut meeskonnatööks (kuni 20 punkti),
• silmaringi ja orienteerumist Eesti haridusmaastikul (kuni 20 punkti),
• eneseväljendus- ja eesti keeles oskust (kuni 20 punkti).
Hinde kujunemine:
Iga komisjoniliige hindab kandidaati vestluse käigus viie ülaltoodud kriteeriumi alusel. Koondhinne kujuneb eksamikomisjoni liikmete hindepunktide kesmisena. Iga kriteerium hinnatakse maksimaalselt 20 punktiga, eksamitulemuse maksimumpunktid on 100. Kandideerimiseks vajalik minimaalne tulemus on vähemalt 66 punkti.
Kontaktid
Küsi erialakatse, õppekava ja õppimise kohta Narva Kolledž |
Küsi sisseastumise kohta Vt korduma kippuvaid küsimusi |