#õpingud | Universitas Tartuensis

#õpingud

Tarmo Pungas

Sel korral räägib tudengivarju projektis osalemisest teise kursuse informaatikatudeng Tarmo Pungas.

Tarmo ise enne ülikooli astumist tudengivarjuks ei käinud, kuid ta arvab, et see kogemus annab ülikoolielust ja õppetööst parema ettekujutuse.

Moon Lokk, õigusteadus, esmakursuslane

Hei!

Mina olen Moon ja tänasest võtan enda peale esmakursuslaste blogi kirjutamise.

Lühiinfo minu kohta:

vanus: 19,
pikkus: 176 cm,
tähtkuju: Ambur,
nõrkus: kohv,
Tartus võib mind kõige sagedamini kohata: raamatukogus.

Liisa Jaakson, ajaloo 3.kursuse tudeng

Alguses oli plaan. Plaan minna Chuseok’i ajal telkima. Seejärel kerkis me teele esimene takistus: meil pole telki. Järgnes tutvusvõrgustiku läbitöötamine, et välja selgitada, kas keegi saaks meile telki laenata. Selle all pean ma muidugi silmas, et meie kohalik sõber üritas leida kohalikku inimest, kellel on telk, sest ma olen täitsa kindel, et ükski vahetusüliõpilane ei lennanud kohale, kohver matkavarustust täis.

Tartu Ülikool

Kas oleks tore, kui saaksid esimese ülikooliaasta eredamaid hetki või õpetlikumaid kogemusi teistega jagada? Kui oled üks neist, kellele meeldib oma mõtteid värvikalt väljendada, siis osale Tartu Ülikooli esmakursuslastest esindusblogijate konkursil. Oma esimese aasta toredaid hetki saad edasi anda nii blogi kirjutades või hoopis videoid tehes.

2019/2020. õppeaasta esmakursuslasest blogikirjutaja Birgit Paju iseloomustab oma kogemust nii:

Tartu Ülikool

Tere, esmakursuslane!

Oled astunud tähtsa sammu ja teinud teadliku valiku oma tuleviku nimel – alustanud õpinguid Tartu Ülikoolis. Sind ootavad ees põnevad ajad, mis annavad võimaluse tulla välja mugavustsoonist ja õppida iseennast tundma.

Birgit Paju, loodus- ja reaalainete õpetamine põhikoolis, esmakursuslane

Minu esimene aasta ülikoolis oli täis väljakutseid ja emotsiooniderohke. Raske uskuda, et suvi on juba käes ja möödunud semestritest alles vaid mälestuste hõng. Kus aeg alles lendab!

Peamised hirmud ülikoolis

Birgit Paju, loodus- ja reaalainete õpetamine põhikoolis, esmakursuslane

Maikuu nõudis minult osavat ajaplaneerimist ja tohutut tahtejõudu. Paljud ained jõudsid lõpule, mistõttu terve kuu ajas üks eksam-lõputöö-arvestus teist taga. Silme eest läks täitsa kirjuks, raske oli järjel püsida. Kui eelmainitule lisada otsa veel õpetajatöö, siis tegemist oli küll ja veel!

Emma Pipi Penelope Visnap, riigiteaduste 3. kursuse tudeng

Taanit mainitakse tihti eduloona ja sealjuures väidetakse, et tegemist on parima riigiga, kus elada. Olgugi, et üldiselt maksavad nad kõige rohkem makse maailmas ja riik koosneb kokku neljasaja kuuest saarest, ei heiduta see neid, sest uuringud on kuulutanud: taanlased on õnnelikemate rahvaste seas.

Birgit Paju, loodus- ja reaalainete õpetamine põhikoolis, esmakursuslane

Tänaseks oleme e-õppel viibinud juba üle kuu, aga ometi ei saa ma öelda, et ülikoolis õppimine oleks muutunud kuidagiviisi lihtsamaks. Vastupidi – maikuus ähvardavad tulla igasugused arvestused, suuremahulised kontrolltööd ja iseseisvate tööde lõpphindamised. Tööd on rohkem kui kunagi varem ja kohati tunnen, et lained hakkavad üle pea kokku lööma.

Suuremad murekohad

Emma Pipi Penelope Visnap, riigiteaduste 3. kursuse tudeng

Teretus sulle, lugeja!

Страницы