haridustehnoloogia | Universitas Tartuensis
  • Üheaastane ingliskeelne õppekava on mõeldud õpetamiskogemusega praktikutele.

  • Sessioonõpe võimaldab õppida ka töötavatel inimestel ja isegi väljaspool Eestit elades.

  • Õpe on probleemipõhine ja praktiline, suur rõhk on meeskonnatööl.


ÕPPETÖÖ

Õppima oodatakse õpetamiskogemusega praktikuid, kes on omandanud magistrikraadi või läbinud nelja-aastase bakalaureuseõppekava. Oma oskusi saavad arendada nii õpetajad, juhid kui ka nõustajad. Õpetajatel jääb põhiõppes sageli liiga vähe aega haridustehnoloogilistele võimalustele keskendumiseks, kuid siin on see võimalik. Valdavalt e-õppele üles ehitatud õppekava võimaldab õppida ka töötavatel inimestel. Ingliskeelsel rahvusvahelisel õppekaval on 12 tasuta õppekohta, ülejäänud õppekohad on tasulised.

Õppekava koosneb neljast moodulist: nüüdisaegne õpikäsitus (18 EAP-d), grupipraktika (18 EAP-d), hindamine ja uurimistöö (21 EAP-d, sh 15 EAP-d grupis koostatav magistritöö) ja vabaained (3 EAP-d).

 

ÕPPEVORM

Õppekorralduse eripära on praktika suur osakaal ja probleemipõhine õpe. Kuni kahenädalased õppesessioonid toimuvad õppeaasta alguses augustis ja õppeaasta lõpus juunis. Ülejäänud ajal toimub e-õpe. Iseseisvat tööd väikerühmades toetavad veebikeskkonnad ja pilvelahendused.

Praktika toimub õppijate töökohal, nii et õpitut saab kohe oma töös rakendada: juurutada pööratud klassiruumi metoodikat, koostada nutiseadmete jaoks õpitegevusi, luua e-kursusi jne.

Õppetöös on vajalik väga hea inglise keele oskus, sest kogu õpe toimub inglise keeles.

Magistritöö võib kirjutada ja kaitsta rühmatööna.

 

KESKKOND

Rahvusvahelise õppekava lisaväärtus on kujunev koostöö eri riikidest pärit vilistlaste vahel.


VILISTLASENA

Õppekava lõpetanu saab haridusteaduste  magistri (haridustehnoloogia) kraadi. Pärast õppekava läbimist on lõpetaja valmis töötama näiteks õppejõuna kõrgkoolis või õpetajana koolis, haridusvaldkonna spetsialistina või haridusuuringutele, arendustööle ja haridusinnovatsioonile keskendunud asutuste, ettevõtete ja organisatsioonide meeskonna liikmena. Ta saab aru nüüdisaegse õpikäsituse põhiseisukohtadest ja suudab tõhusalt töötada rahvusvahelises projektimeeskonnas. Vilistlased on oodatud jätkama õpinguid doktorantuuris.

 

Lisalugemist: 

TÜ haridustehnoloogia

 

Kontakt: 
Programmijuht Emanuele Bardone
e-post: emanuele.bardone [ät] ut.ee, haridus [ät] ut.ee
TÜ haridusteaduste instituut
Salme 1a, Tartu
 

Tutvu vastuvõtutingimustega

Tutvu õppekavaga õppeinfosüsteemis (ÕIS): 2018/2019